1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

piątek, 25 stycznia 2013

Origami modułowe - 3D wspaniałe figury - przykłady

Poniżej przedstawiam różne gotowe figury zbudowane z modułów, które znalazłam w sieci.

Oglądam je i oglądam i nie mogę wyjść z podziwu. Ciekawe czy kiedykolwiek uda mi się zbudowac tak skomplikowane figury jak poniżej?

































































6 komentarzy:

  1. Hello, thank you for your sweet comment on my Blog, you make amazing animals, I never saw them before :)
    I`m your first follower :)

    Hugs Mieke xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich cudowności origamii to ja jeszcze nie widziałam!!!
    Wierzę w Ciebie i w to, że dojdziesz do takiej perfekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko spróbować!
    Pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for your visit on my blog!
    This animals are amazing. Wow. I never seen something like that before!
    Greetings
    Melanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłam takiego pawia z tych elementów, ok. 600 :)
    Świetny blog obserwuję, zrobisz to samo?
    stylbycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieramy 1% podatku na rehabilitacje dla Mikołaja
    https://1procentpodatkudladziecka.blogspot.com/
    pomóżcie proszę, to nie kosztuje Was wiele, a dla nas oznacza dużą pomoc

    Wpisz w PIT KRS FUNDACJI JiM 0000127075
    W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
    Zaznacz Wyrażam zgodę

    OdpowiedzUsuń