1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 7 lutego 2013

Bal przebierańców dla dzieci, czyli Karnawał 2013

Miki miał w tym roku przebrać się na bal przebierańców za Muszkietera - strój miał dostać od swojego starszego kuzyna, jednakże gdy przypadkiem przymierzył czapkę policjanta i przez pół dnia nie można było go odkleić od plastikowego świecącego "lizaka", postanowiłam przebrać go inaczej. Oczywiście musiałam namówić do zamiany strojów moją siostrę ( właścicielkę obu strojów). Jedyne z czego zrezygnowałam przy tym przebraniu to pistolet - metalowa replika jakiegoś colta. Obawiałam sie, że Miki mógłby wybić innemu dziecku zęby podczas zabawy w przedszkolu.

Mikołaj uśmiecha się na zdjęciach dość dziwnie, ponieważ namówiła go do tego jego ciocia. Stwierdziła, że jego obecny uśmiech ( szczerzenie zębów ) nie jest fajne i kazała mu uśmiechać się z zamkniętymi ustami, efekt jest każdy widzi... niestety
Już wiem kim mój synek zostanie w przyszłości :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz