1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 20 marca 2014

Mikołajek w Przedszkolu - Integracja Aspie

Od Mikołaja ciężko jest wyciągnąć co robił danego dnia w przedszkolu, słyszę tylko informację, czy zjadł obiadek, czy spał na leżaczku lub czy był grzeczny.
Dlatego lubię zaglądać na stronę internetową przedszkola Mikołaja. W odpowiedniej sekcji jego grupy maluszków jego wychowawczyni co kilka dni zamieszcza zdjęcia z różnych zajęć. Czasem jestem naprawdę zdumiona widząc co tez ten mój Miki w przedszkolu robi, a szczególnie gdy widzę, że Miki bierze w jakiś zajęciach czynny udział. Jestem z niego taaaka dumna :)

zdjęcia są oczywiście przycięte, jako że nie mam prawa publikować wizerunku innych dzieci.

ZABAWA W PIASKOWNICY
Tym akurat Miki potrafił mi się pochwalić :)
Od kiedy zrobiło się cieplej, codziennie pytam czy byli z grupą na spacerze lub placu zabaw, i raz Miki mnie zaskoczył i powiedział " Na placu nie, ale bawiliśmy sie w piaskownicy".
Oczywiście Miki ma ubraną ulubioną czapkę Angry Birds ( ma jeszcze taką niebieską i czarną)






ZABAWA CIASTOLINĄ
Ciastoline Miki uwielbia , choć w domu woli bajki
Na trzecim zdjęciu widac już, że mu sie zabawa znudziła i zaczyna szaleć.
Zaskakujące jest że tak ładnie siedzi na krzesełku i pracuje razem z innymi dziećmi w skupieniu.
Ciekawe jak długo to skupienie trwało :)
Po kolorze wybranej ciastoliny widać jaki jest ulubiony kolor Mikołaja...?   Czarny oczywiście





MALOWANIE
 Malowali w przedszkolu jakiś wspólny obraz ( kilkoro dzieci na raz). Miki w firmowej koszulce mamusi :)




I GIMNASTYKA KOREKCYJNA
 A koszulkę z Lego sama mu zrobiłam :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz