1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 17 kwietnia 2014

DIY Jak zrobić podstawki / obrączki pod pisanki wielkanocne

Gdy robiłam z dzieciakami kolorowe pisanki okazało się, że nie ma ich jak trzymać, lub eksponować,  na szybko wymyśliłam wiec jak zrobić ładne i łatwe obrączki / podstawki pod jajeczka / pisanki :)

Bez problemu wykonała je 8 latka. Jajka oczywiscie pomalowane perłowymi lakierami do paznokci

 



Potrzebujemy - kartonowa rolkę z wnętrza papieru toaletowego ( 1 rolka wystarcza na 3 obrączki)
klej najlepiej Wikol, stolarski (fajnie się rozsmarowuje, łatwo się myje ręce, jak wysycha robi sie przeźroczysty) i kawałki materiału, ja użyłam stare ubranka po synku w wiosennych kolorach, ale można użyć też nawet papieru kolorowego.

Rolkę tekturową pocięłam na 3 mniej więcej równe pierścienie, z materiału wycięłam prostokąt trochę szerszy niż pierścień i na tyle długi aby dało sie nim owinąć pierścień dookoła.
Posmarowałam tekturę na zewnątrz klejem i przykleiłam materiał.





Potem posmarowałam pierścień wewnątrz klejem i odstający materiał przykleiłam w środku. 


 Jesli gdzieś materiał odstaje to można jeszcze dokleić. Po kilku minutach klej już trzymał na tyle mocno, ze mona było wstawić jajka na swoje miejsce.


A oto pisanki Różyczki w własnoręcznie zrobionych podstawkach te podstawki można ozdobić właściwie w  każdy wymyślony przez siebie sposób.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz