1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 18 stycznia 2015

DIY - Zrób to sam - Jak dorobić szelkę / naprawić fotelik

Jakiś czas temu chciałam odsprzedać stary fotelik do karmienia dziecka, ale podczas czyszczenia krzesełka zgubiłam gdzieś jedną z szelek do zapinania dziecka. Postanowiłam więc, dorobić taką szelkę. Na zdjęciu widać, że nowa szelka nie jest dokładnie taka sama jak oryginalna, ale spełniała swoje funkcje idealnie :) - zaznaczyłam na czerwono oryginalny pasek

Jak zrobić samemu taką szelkę / pasek?

najpierw oceniłam jak wygląda szelka, którą musze dorobić.



znalazłam pasek ze starej nieużywanej torby





 odciełam z paska niepotrzebne czesci, i ostrym nożykiem odciełam również niepotrzebne plastikowe fragmenty



potem zaczęłam łączyć częsci według wzoru z oryginalnego paska


trzeba było oczywiście odpowiednio dociąć pasek na długość, a potem zszyć końcówkę.


z efektu końcowego naprawdę byłam dumna, fotelik był znów prawie jak nowy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz