1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

niedziela, 8 lutego 2015

DIY - Co zrobić z rolek po papierze toaletowym - Zrób to sam - pomysły

Już dawno zamierzałam zrobić coś z rolek po papierez toaletowym, który to cała moja rodzina zbiera bo .... może się przyda :)

postanowiłam zrobić obraz- ozdobę z poukładanych kawałków rolek.
Oczywiście najpierw nie mogłam wymyslić co ma na tym obrazie być, a potem pomysły szły jeden za drugim. Oczywiście po ustaleniu jak ma być wszystko poukładane, należy rolki pomalować na wybrany kolor i przykleić w danym układzie na odpowiednie podłoze - kartkę, ścianę itp.



Ja przedstawiam tutaj akurat pomysły na ozdoby z pociętych pasków

rolki napierw należy zgiąć na płasko, a następnie pociąć na równe 1 cm paski.




Pierwsze wzory są proste, ale oczywiście każdy może wymyslij swój własny nawet najbardziej skomplikowany wzór :)




tutaj zrobiłam motylka z dwóch zgiętych pasków rolki, albo znak egipski









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz