1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

sobota, 7 lutego 2015

DIY - Jak uporządkować biżuterię - Zrób to sam :)

Zaczynam ostatnio porządkowac wszystko w domu i segregować, znalazłam pudełko z mnóstwem kolczyków i wisiorków, których nigdy nie noszę bo..... nigdy nie mogę niczego znaleźć.

Postanowiłam więc uporządkować biżuterię, zostawiając oczywiście tylką tą potrzebną :)

Wymyśliłam 2 fajne stojaki na biżuterię.

Pierwszy to kryształowy pucharek, który stał niepotrzebny na szafce w kuchni. Odświeżyłam naczynie, do środka wsypałam ozdobne kulki ( w pierszym zamysle miały być w środku bransoletki) i na pucharku pozawieszałam parami wszystki kolczyki.
Efekt był tak ładny, że kolczykowy pucharek stoi teraz na moim regale w pokoju jako główna ozdoba :)


a tak wygladał sam pucharek





Mój drugi stojak to stary stojak na chochle kuchenne. Łopatki i chochle sie zużyły, więc trafiły do śmietnika, ale stojak był idealny na pozostałą dłuższą biżuterię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz