1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 20 sierpnia 2015

Wspaniałe Stulecie, piękna lalka Hurrem Sultan OOAK

Oczywiście żadna z pokazanych tu lalek nie została stworzona przeze mnie, wszystkie zdjęcia znalazłam przez Google :)

Wspaniałe Stulecie - Muhtesem Yuzyil jest obecnie moim ulubionym serialem. Kocham Sułtankę Hurrem. Jest piękna, cudowna, troche  zadziorna :)
Znalazłam ostatnio zdjęcie jednej lalki OOAK w sieci i postanowiłam sprawdzić czy nie ma takich lalek wiecej  :)

Niestety znalazłam tylko kilka :(

Moim zdaniem najpiękniejsza lalka jest wykonana przez artystkę AMADIZ







 





A oto inne lalki












1 komentarz:

  1. Rozumiem twój zachwyt nad Hurrem- to również moja ulubiona postać z tego filmu. Też myślałam o wystylizowaniu i zrepaintowaniu lalki w typie Hurrem. W woli ścisłości to Amadiz robi głównie peruki dla lalek BJD, sama lalka zaś to żywica z fabryki któregoś z gigantów BJD: Soom, Volks itd... dokładnie nie wiem. Trzeba jednak przyznać że lalka wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń