1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski

1 % KRS FUNDACJI JAŚ I MAŁGOSIA 0000127075 W rubryce CEL SZCZEGÓŁOWY wpisz #949 Mikołaj Malinowski
Przekaż 1 % podatku

czwartek, 3 września 2015

Aspik gra w piłkę nożną, czyli Zespół Aspergera na boisku

Przed wakacjami poszliśmy z Mikołajem na pierwsze zajęcia piłki nożnej dla dzieciaków. Oczywiście nie wiedziałam jak to będzie bo z Mikim ciężko stwierdzić zanim czegoś naprawdę nie spróbuje.
Jakież było moje zaskoczenie gdy gra w piłkę nożną Mikiemu baaaaardzo się spodobała :)



Ja jestem też super zadowolona, bo gra zespołowa uczy Mikołaja jak być cierpliwym, wytrwałym, jak czekać na swoją kolej, jak współpracować w drużynie itp itd.


Oczywiście zdarzają sie dni gdy wiecej jest obrażania się niż samego grania, ale i tak jest ekstra.
Chłopcy najpierw ćwiczą z bardzo cierpliwym trenerem, potem grają miedzy sobą krótkie mecze.
Jaki Mikołaj jest dumny gdy jego 3 osobowa "drużyna" wygrywa 4:1 he he




 


Miki lubi też stać (lub siedzieć) na bramce i nawet nieźle mu to wychodzi, cóż napastnikiem raczej nigdy nie zostanie.


Kiedy ostatnio obronił 2 bramki strzelane przez trenera Miki głośno krzyczał " Jestem wielki !!!"
Cieszę sie, że te ćwiczenia budzą w nim ducha walki i zwiększają jego wiarę we własne możliwości.

 

Trzymam kciuki aby piłka nożna interesowała Mikiego jak najdłużej :)
szczególnie, że przy jego nadpobudliwości 1,5h ruchu 3 razy w tygodniu zdecydowanie mu się przydaje :) ( I mnie też :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz